Min sindssygt fede tur til Bornholm af
Vitus
Mandag

Min far vækkede mig kl.04.45, ca jeg pakkede de sidste ting og cyklede til vanløse st. Men mens vi kørte huskede jeg at Rose sagde til alle i klassen at der var superblodmåne den dag vi skulle til Bornholm. Så steg vi på toget men det føles som ingen tid.

Nå men da vi var kommet på færgen købte jeg en pose osterejer, og kastede den i munden på mig og nogle andre. Da vi steg af færgen skulle vi gå 2 kilometer og jeg havde en sports taske. Nå men vi pakkede ud drak sodavand og spiste aftensmad og gik i seng.

LEL

Her ses et bilede af mig og nogle andre fra dag 1

Minde: mig Theis og Mikas gravede i en sand skrænt med en skovl Theis fandt. Så fandt vi en masse mineraler og

et eller andet sand på lag

Tirsdag

Jeg vågnede af at Theis lå og rumsterede nå men klokken var alligevel ca 7. Jeg spiste morgenmad, smurte madpakke og børstede tænder. Jeg gik ud til bussen og satte mig til rette sammen med Mikas, og så kørte vi af sted mod rytterknægten. nå men så huskede at jeg var højdeskræk så jeg turde ikke at gå helt op i tårnet. Da de var færdige med at være oppe i tårnet, så gik vi ind i en skov henne ved echodalen. Nå men vi tog nogle billeder som i kan se nedenunder. Nå men så tog vi til gudhjem og købte is og lidt andet. men før det blev vi skubbet af nogle såkaldte"usynlige væsner". men efter gudhjem tog vi til Hammershus der var vi i ca 90 min. Men nogle fra min gruppe kravlede på ruinerne så de fik en skideballe. Da vi var færdige der, køre vi til opalsøen der skete der noget rigtig sjovt vi blev væk fra de voksne. Og så fordi jeg er spejder kunne jeg finde vej til bussen nå men så kørte vi hjem. Vi fik god aftensmad vi fik nemlig kylling i karry og så gik vi i seng, men den fucking lort til Theis kunne fucking ikke tie stille.

så de voksne skulle ind 3 gange og sige at de skulle holde kæft.

Over denne tekst kan du se nogle billeder fra tirsdag

Minde: mig og Mikas lejede world of warcraft i skoven

Onsdag

jeg vågnede af at Villads kløede sig i numsen mens han pruttede. Så spiste vi morgenmad og da shit again vi cyklede 35 kilometer ca. Så købte jeg 4 poser chips og 4 liter sodavand. Bagefter det cyklede vi til Nylars og så på kirken. Efter det tog vi en "genvej" nå men vi skulle cykle ude på vejen. Indtil vi kom hen til nogle billededer som var hugget ind i nogle sten det var fint nok. Da vi kom hjem spillede vi volleyball og spillede kort, vi spillede blackjack. Som er et rigtig sjovt spil ligesom poker nå men vi fik noget skinke tror jeg det smagte rigtig godt. Bagefter maden havde vi skrivetid og det gik ikke så godt. Så spillede vi volleyball igen og efter det spiste vi mange chips og drak sodavand. Så sagde vi fuck det lad os gå ud i skoven. Men efter at have været derude i et stykke tid tænkte vi lad os gå ind. Det var lige i rette tid for 5 min efter kom lp og jacob og skulle inspicere. Så sagde de godnat og gik. Efter et stykke tid begynde Theis at grine så måtte Markkus ud 4 gange. Og sige det til de voksne og endelig kunne vi få en god nats søvn.

minde: mig og Mikas spiste frokost på et bjerg der er ca 50 kilometer
Torsdag

det hele startede med at vi spiste morgenmad. Jeg tog 1 Fransbrød og et rugbrød med pølse. Så smurte jeg 2 rugbrøds madder med frikadeller og med 2 elastikker. Da vi så skulle ud til de andre sagde Mikkas. At han skulle give mig nået fordi jeg havde brugt så mange penge på ham.  Vi havde så fået vores opgaver, opgaver gik ud på at vi fx skulle spørge nogle mennesker hvornår et springvand var lavet og sådan nået. Da vi var færdige spiste vi madpakke og drak sodavand. Og måske smed vi med chips
¯(ツ)/¯. Så købte vi flere chips og trollede LP med jeg havde købt monster GG. ReAkT_M8 så kom vi tilbage med maverne fulde af chips men så spiste vi flere chips. Og så da det blev pink party tid blev der blandt andet spillet denne sang nedenunder. Nå men min gruppe lavede et olsenbanden stykke og så blev der bare spillet god musik så gik vi i seng med glimmer i håret
Minde: mig og banden optrådte med olsen-banden
Fredag

Jeg vågnede lettet over at det var sidste dag på Bornholm. Jeg glædede mig til at komme hjem. Det havde været en fed tur, men jeg havde også hjemve. jeg ville gerne hjem og fortælle om min tur. Jeg samlede mine ting sammen og stillede mig udenfor til de andre. LP gav os nogle korte beskeder og så var det ellers bare afsted mod havnen. LP hjalp mig med at bære min sportstaske for den var rigtig tung. Det syndes LP også, nå men færgen var lidt hurtig. Efter færgen gik vi til en lille bus og kørte hjem. På hjemvejen var jeg den eneste der havde vand med. Så jeg kunne bytte en tår for et stykke rittersport og det var bare rigtig fedt.
Men så var vi i københavn og lejrskolen var slut.¯(ツ)/¯
Minde: jeg byttede mega meget for en tår sodavand

Fakta

-Bornholm har 4 rundkirker
-Bornholm er en ø
-Bornholm har ca  39.922 indbyggere
-Ystad til Bornholm færgen tager ca 1 time og 40 minutter
-Bornholm er en klippe ø
-dem der ejer rønne vandrehjem hedder: peter og mågens
-på Bornholm er der mange frisører
-Bornholm blev under 2 verdenskrig brugt som tyskernes lyttestation
-Bornholm blev belejret op til flere gange af Russerne
-Rønne blev bombet 3 gange af Russerne
¯(ツ)/¯min helt særlig person¯(ツ)/¯

Mikas hedder denne helt særlige person, nå men han hjælper hele tiden med alt. Han er venlig hele tiden, vi har det sjovt sammen men en af de ting der gør ham til nået særligt er at han altid er der for mig han er den bedste.