Mandag

hjemme hos mig have jeg sat uret til kl 4:30 om morgen. så gik jeg i bad og børstede tænder og tog tøj på og spiste morgenmad. så kørte min far mig over til hovedbanegården og ventede på at jeg skulle have toget til sverige med klassen kl 6:36. da vi så er i sverige skulle vi have færgen fra sverige til Bornholm færgen sejlede 70 km i timen på vand. da vi kom til lejreskolen skulle vi pakke ud. og høre hvem vi skulle sove med og hvor værelserne lå. efter at vi havde gjort alt det kunne vi bare løbe rundt. vi spiste kl 5:30 efter vi havet spist skulle vi skrive i vores dagbog i en halv time og så skulle vi i seng 21:30. de voksene kom in og vækket os kl 7:15 og mange var trætte om morgen men ikke mig. jeg skulle sove sammen med Albert Noah Marius Magnus og Virtus og lidt Sofus. men Sofus sov faktisk inde hos Viggo Kristian og Jonathan r. men han ville heller sove inde hos os. de havde også mini golf bane og en fodbold og en volleyballbane.

tirsdag

tirsdag morgen bliv vi vækket klo 7:15 a lærene. så gik vi ud og børstede tænder og så efter tog vi så tøj på og gik hen og spiste morgenmad. efter morgenmaden skulle vi over til et bord hvor vi skulle lave vores madpakke. efter jeg havde lavet madpakken skulle jeg på bus tur med mit hold. vi skulle til 7 steder det mega fedt fordi der var også klipper der henne. og der faktisk også en grotte den var helt mørk. efter alle 7 steder skulle vi bare hjem og slappe a fordi mange var trætte og sultene. tirsdag aften skulle vi have Kylling karry. De have rat godt mad fordi jeg troede nemlig at jeg ikke kunne lide så meget af deres mad som de havde lavet. efter vi havet spist skulle vi skrive i vores dogbog i en halv time. så gik jeg så ud og spillet fodbold med de andre drenge. jeg prøvede også minigolfbanen sammen med Emil og Vincent. og efter var det ved at være sengetid.

onsdag

så er det onsdag morgen og vi vågnede kl. 7:15 tog tøj på og gik ud og børstede tænder. efter vi havde spist morgenmad skulle jeg på cykeltur med min gruppe vi skulle cykle 19 km hen til et naturBornholm. det var lidt hårdt men ellers var det rat sjovt og cykle. da vi kom hjem spille vi fodbold og så skulle vi til at spidse vi skulle have fløde kartofler og skinke det var rigtig godt mad. morten at vi skal lytte fordi han skal fortælle noget meget vigtigt til os men han siger kun at vi skal mødes ude bag huset kl 21:00. men først skulle vi lige skrive i vores dagbog men efter jeg havet skivet i min dagbog gik jeg der over hvor vi skulle mødes. det var lidt uhyggelidt at gå der over men da jeg kom der over var Sofie der også men de sagde at vi skulle ud i skoven og finde et kors da vi så fandt korset skulle vi synge national sangen rundt om korset i mens alle sammen skulle holde i hånden.og Rikke klæde sig ud som en lille pige i en hvid kjole der gik rundt i skoven og skrig efter vi havet gjort alt det skulle vi til bage igen. da vi kom til bage skulle vi snart i seng.

Torstag

så er det torsdag morgen og de voksne væggede os kl 7:15 igen det ret tidligt syns jeg men i dag er der pink party efter aftens maden og en halv times dagbog. i dag skal jeg til rønne tur med mit hold hvor vi først skal gå rundt på rønne tov og finde nogle poster rundt omkring i rønne og på havnen. og efter vi havet gjort det skulle vi hen til et museum i rønne og høre om da tyskerne overtog bornholm. det var en dame som fortalte det til os hun sagde også at en der hed bo levet som dreng da tyskerne overtog bornholm her i rønne han havet også levet i tog dage i en bunker uden sin familie og kun med andre personer som han ikke kendte. det var ret spænde at høre om bo histore men da så skulle hjem skulle vi så til at spise aftensmad.

Fredag

så er det fredag morgen og vi skulle hjem i dag jeg glædet mig til at jeg skulle hjem fordi så skulle jeg jo se min familie igen men først skulle jeg lige ha tøj på og børste tænder. da jeg så har gjort det begynder jeg så at pakke og så går jeg så over og spiser morgenmad med de andre.