NOAHS LEJRSKOLE

MANDAG

LOGBOG

klokken 6 om morgenen mødtes vi inde på hovedbane gården. Klokken 7 kørte vi i tog til Ystad og derfra tog vi færgen til Bornholm. Efter sejlturen som cirka tog halvanden time, gik vi 2 kilo meter til vandrehjemmet. Så fik vi information om hvad man måtte og ikke måtte der. Så skulle vi gøre vores værelser klar til at man kunne være der og efter det var der fri leg. Så skulle vi gå tur og se hvor langt væk vi måtte gå også var vi på stranden. Så spiste vi aftensmad også gik vi i seng.

FAKTABOKS

Bornholm er i den allerøstligste ende af Danmark, øen har et areal på 589,16 kvadrat km og har en omkreds på 141.1 km. Øen har 39.828 indbyggere og ca. 20.000 af den bor i øens hovedstad Rønne den by med 2.flest indbyggere hedder Nexø med 3.668 også kommer Aakirkeby med 2.052 . På Bornholm er der også gulv under sengene

MINDER

jeg syntes det var sjovt da vi var på stranden og spille fodbold og minigolf. jeg kom til at kende nogen af dem af fra 6.u bedre at kende, foreksempel Emil og Vincent. vi spillede en lille fodboldkamp men blev så afbrudt af at Olivia sad fast i en gynge så Morten og Jakob blev nødt til at vende gyngen på hovedet så hun kunne komme ud, det var rigtig sjovt. jeg havde det også sjovt med nogen af drengene efter aftensmad og sådan.